Alla inlägg den 7 februari 2017

Av Mange - 7 februari 2017 13:27

Innan jag påbörjade det här 12 veckors programmet så var väl mitt välmående så där.
Kände mig inte alls på topp, lite huvudvärk ibland, trött och slö och allmänt bläää.
Jag drack nästan inget vatten under en hel dag. Kunde dricka ett glas till lunch och drygt en halv liter på gymmet. Men kopiösa mängder kaffe.
Det var inte omöjligt att jag kunde dricka 10-13 koppar kaffe under en dag.
Mycket kaffe lite vatten. Det funkar inte riktigt. Kroppen var väl uttorkad eftersom kaffe är urindrivande.
Mycket småätande, fika, godis mm under alla dygnets timmar.
Så blodsockret åkte hiss hela tiden.

Men sen jag började för 4 veckor sen så har jag blivit betydligt piggare, gladare, har blivit starkare och omfånget har minskat samt att jag mår massor bättre.
Och kaffe mängden har minskat betydlig och vatten intaget har ökat. Dricker runt 4-5 koppar/dag och dricker 2,5-3l vatten/dag.

Det är roligt när ens omgivning ser skillnad och tycker man ser fräschare ut.
Har fått frågan vad jag ska göra när dessa 12v är slut? Jag kommer fortsätta äta hälsosamt och fortsätta träna men mer för att bygga muskler.
Allt handlar i slutändan att förändra sin livsstil för att behålla sin vikt, helst om man som mig går upp i vikt bara genom att lukta i en chipspåse.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards