Alla inlägg under mars 2017

Av Mange - 4 mars 2017 20:59

Idag innan lunch tog jag en promenad till gymmet. Det blev ett hårt pass med superset bröst/rygg.
Så jag känner mig lite öm ikväll.
Men efter ett par glas vin och en grogg så känns det bätttre. ?

Sitter nu och slöar och tittar/lyssnar på melodifestivalen och bloggar lite.
Tittar på mitt träningsprogram och ser att imorgon blir det superset biceps/triceps.
Det blir att köra till failure och riktigt förstöra armarna. De ska ömma ordentligt på måndag ?

Men ha nu en riktigt trevlig lördag kväll. Det ska jag ha iaf ?

Av Mange - 4 mars 2017 00:24

Oj!
Det var ett tag sen jag bloggade.
Mycket har hänt sen sist både i träningen och det privata planet.
Det positiva är att jag är inne på 8e veckan och har gått ner 7,5kg.
Mitt del mål är 100kg när dessa 12 veckor är över. Så jag ska ner 5,5kg till och det ska jag lyckas med. :)
Har börjat få lite plattare mage fastän det finns mycket än att ta från. Men träningen ger resultat och det är roligt.

Nu till det lite mer privata. :(
Jag kämpar med min vikt och tränar regelbundet, men får ingen som helst feedback från min fru. Hon tycker jag är löjlig om jag går 5-6 dagar på gymmet eller inte vill skippa ett träningspass.
- Tror du att du ska bli nån Schwarzenegger??
Nä det tror jag inte!!!!
Jag vill gå ner i vikt och kanske få en någorlunda normalbyggd kropp.
Jag vet att jag kanske aldrig kommer få se mina magmuskler men drömmen finns där.
Och jag blir bara ledsen när man inte får stöd eller uppmuntran av sin egen fru, men samtidigt taggar det mig som satan att ge allt varenda jävla gång jag är på gymmet.
Är bara så jävla less att aldrig få nån form av uppmuntran att man är duktig eller det syns att du gått ner i vikt eller vad som helst.
Och tro inte att jag inte tagit upp det för det har jag, och då får jag en vad du är duktig komplimang.
Nä nu ska jag sluta gnälla det blir inte bättre ändå.
Ha det bäst!! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning


Ovido - Quiz & Flashcards